Glömd..

Japp jag hade helt glömt bort att ja hade en blogg, tror det rör sig för mycket i mitt huvud just nu. Får skylla på det!

Har hunnit med lekparken med Martina och Elina idag. På väg hem kommer ja på att Jolines balett börjar om ett tag, så det va bara att börja springa. Väl hemma fick vi tigga skjuts av mormor, så vi hann till slut:)
Typiskt mig att glömma allt viktigt, men det brukar ju lösa sig ändå som tur är!

På tal om något helt annat, hittade jag en bild på mig där ja va blond. Jag hade helt seriöst glömt bort att ja varit blond, blev hel chockad när jag såg bilden och nu saknar jag nog håret lite:) Men det är glömt tills i morgon =P



Tjupp, nu blir det popcorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0