Tisdag

Precis hemkommen från stallet där jag ska gå på en 12 veckors kurs i.
Kommer nog bli bra det där, behöver komma ut och försöka komma på fötter igen.
Får hoppas man hunnit bli lite gladare tills dess med, annars blir det väl svårt att komma utanför dörren tyvärr=/

Här hemma händer det inte så mycket som vanligt. Barnen är på dagis igen efter två riktiga sjuk veckor.
Bara Joline som klarat sig från diverse sjukdomar. Hatar alla dessa sjukdomar..lämna oss ifred tack!

Idag är det Jolines sista balett lektion, får se om det blir någon uppvising eller så=) Men kameran ska med så får se om jag bjussar på någon bild på ballerinan:)


Oså ett stort tack till er som försöker få mig på fötter igen. Är guld värt.
Och ett står fuck off till er som inte fattar att man kan må dålgt...verkar som endel människor är helt utan kännslor.

Nu ska ja ta tag i mitt hem innan kidsen ska hämtas...








Kommentarer
Postat av: Angelica

Skönt att du har fått hälsa på i stallet.. Kändes det bra eferåt? Kommer nog gå kanon ska du se!



Folk som inte förstår hur dåligt man mår osv, är inget att ödlsa energi på. Bättre att lägga energi på dom som verkligen förstår och lyssnar!



Hoppas snart du mår bättre fina! <3



Styrekramar till dig!

PUSS

2011-11-29 @ 14:27:49
URL: http://angelicasandberg.se/blogg
Postat av: jenny

Mickis? vad har hänt?!

HOJTA till så kan vi ta en promenad, om du behöver prata eller något!!

gå de klarar ja allt av, men sakta :D hshaha

2011-11-30 @ 08:56:31
URL: http://jeennybroden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0