Underbara sol

Har haft två dagar ute i solen, igår va vi här ute på gården fram till eftermiddagen. Efter det sprang/gick jag 5km i fålehagen och sen avslutades kvällen med god mat på O`learys.
Tyvärr hade dom tagit bort min favorit rätt där! Men det fick gå endå.

Idag har vi varit i stadsparken med Jenny, Malin, Sofia och alla barnen.
Fikat, lekt och det har varit fullt ös hela tiden.
Men det har varit sjukt varmt och det märktes att mina små tyckte det va jobbigt efter ett tag.

Hade med mig kameran, men det blev inte många bra bilder, men ja slänger upp dom vettigaste.


Lily


Aron


Felicia


Nikita

Ninja hon fastna inte på bild, så ja får göra ett nytt försök i morgon.

Nu är det dags att tvätta ur min hårfärg innan håret trillar utav!
Pöss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0