Tack

Igår va Angelica snäll och klippte till mitt hår och jag är verkligen mer en nöjd:)
Det är en av dom få gångerna jag inte kommer hem och tjuter efter en klippning. Så ett stort TACK till Angelica.
Får se om jag vågar mig på en färgning framöver med, eller om jag ska behålla mitt mörkbruna hår!

Om några timmar ska jag ta med mig barnen ut, så Joline får leka av sig. Hon håller redan på att klättra på väggarna här hemma.
Ska försöka att ta med mig kameran ut med, så det blir lite nya bilder.

Bästa att hoppa in i duschen innan dom minsta vaknar igen!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Kul att du blev nöjd med håret! <3



PUSS!!

2011-05-06 @ 21:21:09
URL: http://angelicasandberg.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0