Jobbig natt

Det har varit en riktig skitnatt, tjejerna har dock sovit som stockar men inte jag!
Har en klump i magen som vägrar försvinna, dels för attt jag tog bort två av mina katter i fredags och sen för att jag alltid ska börja tänka på hur jobbigt det är att inte ha någon riktig vän.
En sån vän som man pratar med på telefon några gånger i veckan och som hör av sig tillbaks. Endel tycker säkert det är en skit töntig sak att må dåligt för, men det är verkligen skit jobbigt att bli "lämnad" av vänner som man innan haft. Man känner sig som skräp, när man bir lämnad och sen börjar man fundera på efter va man gjort för fel.

Det är bara barnen som är bra i mitt liv nu, inget annat är så som jag vill ha det! Känns som man bara står och stampar och det dyker upp ny saker att må dåligt över hela tiden.

Ne nu ska jag försöka vända den här depp natten/morgonen till något lite bättre. Får ta en promenad och rensa tankarna!

Hoppas ni har en bättre morgon en jag!

Kommentarer
Postat av: Veronica Mamma till Julia & wilma <3

Godmorgon!

Jag vet hur du känner dig,för jag känner exakt lika dant.. Det är skit tråkigt att inte ha en riktig vän som man kan prata med allt om!

Barnen är med mitt liv förtillfället och det e ju inget negativt i det men kan man prata med dom?Nope det går inte så där jätte bra!

Vi e två ensamma Mammor och bor inte långt ifrån varann så vi för börja träffas oftare tycker jag! Både med och utan barn :)



Kram!

2011-05-23 @ 09:16:22
URL: http://veronica-anderson.bloggplatsen.se
Postat av: Jenny

Du är inte töntig för att du mår dåligt av detta Mickis, jag förstår dig! Om de "vännerna" har lämnat dig så är de ändå inga riktiga vänner.

Hoppas vi kan ses i veckan gumman!



Puss å Kram

2011-05-23 @ 10:02:05
URL: http://www.jennysvitahem.blogspot.com
Postat av: Signe

Vet precis hur det känns, har blivit "lämnad" av så kallade vänner. O min egen mamma! Men samtidigt uppskattar man desto mer dom man har runt omkring sej, dom som betyder allt! Hoppas det känns bättre imorgon! Tänk på dina fina flickor! Kram

2011-05-23 @ 15:11:49
URL: http://mammasigne.blogg.se/
Postat av: Veronica Mamma till Julia & wilma <3

sv: javisst man måste få deppa iband:)

Självklart tar vi oss en lekstund när stormen försvinner!



Kram

2011-05-23 @ 22:43:36
URL: http://veronica-anderson.bloggplatsen.se
Postat av: xxx

Det är inte dig det är fel på, snarare på de "vänner" som vänder kappan efter vinden! Du är bra som du är. Fina ungar har du med :) Kram!

2011-05-23 @ 22:53:19
Postat av: Rebecka

känner igen det där.. o det här med att man finner nya saker att må dåligt över.. :(

tur man har familjen ändå...



mina töser är snart 9 månader gamla :) hur gamla är dina?



2011-05-24 @ 07:04:04
URL: http://bereckaochtwinsen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0