Trött tjej

Var ute på promenad i morse och Ninja gjorde allt för att hålla sig vaken, men tillslut somnade pluttan.
Men varje gång jag skulle lägga henne bakåt i vagnen, vaknade hon och stretade imot, sen somnade hon på syrran eller framåt igen:)
Angelica hade som tur var med sig sin kamera....




Ninja.
Foto:Angelica


Har haft tre badbiffar här hemma på kvällen, Micke fick en söt bild på Nikita så jag slänger upp den med..



Nu blir det glass och glo på Desperata fruarna innan jag slänger in mig i sängen.





Kommentarer
Postat av: Veronica

Hihi så jävla söt.. Hon va riktigt trött :)

Hoppas ni mår bra!

Kram

2011-03-15 @ 22:03:33
URL: http://veronica-anderson.bloggplatsen.se
Postat av: A2

Fina dom är grodorna:)

2011-03-16 @ 18:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0