Söndag

Här hemma har vi precis spelat bingolotto, vann tyvärr inga miljoner idag heller men det var ju inte så oväntat;)

Tjejerna är fortfarande sjuka i feber och massa hosta, dom är inne på andra veckan nu. Hoppas inte det blir lika långdraget som sist dom va dåliga.
Bloggen hamnar just för tillfället sist, dels för att min dator har lämnat mig för all framtid och för att små tjejerna inte låter mig vara. Fast det gör inte så mycket, är mest mysigt med snoriga pussar och tjat på mamma:)

I morgon är jag inne på andra veckan med Modifast, det går oväntat bra. Har redan gått ner 2 kg, fast ja inte kör stenhårt på att bara dricka. Har ätit två måltider denna vecka, sallad och kyckling, med marinerade champinjoner.
Tänkte köra på i 1-2 veckor till åtminstone, sen får vi se hur ja gör med allt=P

Straxt blir det att glo på dårarna i BB.

Ha en bra söndags kväll!

Kommentarer
Postat av: Jenny Warnberg :)

Du är så duktig mickis! ja gav upp i fredags, men vill börja igen när ja ser hur duktig du är! haha

2011-03-28 @ 10:06:48
Postat av: Angelica

Usch för sjukdomar :(

Hoppas dom snart blir friska så att vi kan träffas och leka lite! eller ungarna kan ju leka o du o jag kan prata ihjäl varandra;)



Ganska kul att följa dårarna i BB eller hur ? ;)

Jag är tyvärr fast!!

PUSS!

2011-03-28 @ 13:19:35
URL: http://angiiesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0