Skit tisdag

Började dagen med att kolla skatten och jag får snällt betala tillbaks några tusenlappar, några minuter efter det skit beskedet så dör datorn:( Går inte att få igång den ens.
Det här verkar bli ett riktigt skit år tyvärr, tycker bara det är tråkigheter hela tiden.
Går med en klump i magen hela tiden och den verkar inte vilja försvinna, jag tänker för mycket på endel saker/personer som inte ens är värda att tänka på längre.

Annars händer det inte så mycket här hemma, barnen är sjuka igen så Joline är hemma från dagis. Hoppas verkligen hon kan gå i morgon, för det börjar bli lite jobbigt det här och speciellt när det är så fint väder ute.

Jag har börjat mitt "nya" liv igen, den här gången dricker jag Modifast 2-3 ggr per dag och lite frukt där i mellan.
Får se hur länge jag klarar det, men känner jag mig själv rätt så blr det någ inte många dagar.

Nu blir det My little pony...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0