Skit fredag..

Ja ungefär så känns det, hade tänkt att ta mig ut på en promenad idag men huvudvärken vill liksom aldrig ge med sig, så ja får snällt stanna inne.
Har i allafall haft två ungar som kunnat roa mig med lite syskonslagsmål här hemma;) Dom har varit som galna,dragit i varandras kläder, brottat ner varandra och slagits. Haha visst inte att det började såhär tidigt, men det gör det tydligen. Dom har smågnabbats lite innan, men nu verkar dom sura på allt=P Inte lätt att vara två i vissa lägen.




Skit arga tjejer

Imellan mina skithuvudvärks dagar, så har jag som tur är bra dagar med. Igår tillbringade vi eftermiddagen hemma hos Jenny och Elias, även Martina va där och höll oss sällskap. Trevlig dag med massa trevligt sällskap.



Kommentarer
Postat av: jenny

syskonkärlek;) så söta! hoppas huvudvärken har släppt. kramisar

2011-03-11 @ 19:17:30
URL: http://www.jennysvitahem.blogspot.com
Postat av: Angelica

hahaha inte lätt att vara två ibland du!

Gullungar!<3



Puss

2011-03-11 @ 21:49:30
URL: http://angiiesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0