Ny vecka

Har haft en rätt lyckad helg, trots lite tråkigheter.
Lördag kvällen spenderades hemma hos Malin, med Martina, Jessika och Erica. När jag kom dit trodde jag att det skulle bli en lugn vin kväll, men så blev det givetvis inte;) och tur va väl det, var riktigt längesen ja hade så trevligt och roligt.
Efter lite alkohol så drog vi vidare till harrys, för att sedan avsluta kvällen inne på med eller utan. Fyllemat är alltid gott:)
Igår hade jag inte lika skoj, men jag slapp bosätta skallen i toaletten. Så det tackar vi för:)

Idag har jag inte orkat göra något mer en promenaden jag tog med Jenny och Felicia i morse, men det är ju bättre en inget kan jag tycka.

Får se vad resten av veckan har att erbjuda, men det blir nog en sväng till öppna förskolan på onsdag.

Nu ska ja slänga ner mig i soffan och vänta på morsan!

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0