Igår va det vår....

Och nu är det snökaos igen... Får hoppas det försvinner snabbt, för nu har man verkligen hunnit tröttna.
Va knappt så man kom fram till dagis idag och det ligger liksom över gatan. blää..

Veckan har sprungit förbi snabbt, har varit på öppna förskolan, gått promenader, fikat och igår hann vi med lekparken så att småtjejerna fick gunga för första gången:) Det tyckte dom om.

Idag skulle vi egentligen gått till öppna förskolan igen, men tyvärr kommer ja inte ut med vagnen så får skjuta upp det till måndag.
Får se om jag får med mig någon in till stan istället, massa som måste handlas till tjejerna och mig själv.








Mina söta små älvor...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0