En sista chans...

Nu tänkte jag ge mig på ett sista försök med bloggandet, hoppas jag inte glömmer bort att uppdatera bara:) Får se hur länge det går helt enkelt!

Det har hänt lite grejer sen sist jag skrev.

Vi har varit iväg på en "mini" semester till Göteborg och Liseberg.
Nikita & Ninja fyllde 1 år den 17 Juni, helt sjukt va fort det gått. Mina små bebisar börjar bli stora nu:)
Men vi har inte haft något stort kalas för dom en, men det kommer så småningom.
Nikita har börjat gå helt nu, så vi är stolta föräldrar här hemma:) Men det är fortfarande lite ovant att se henne gå överallt, Sötpluttan!
Ninja tog sina första steg själv idag, kan va så att hon börjar bli lite avundsjuk på syrran och vill ut på en promenad hon med:)
Har givetvis hänt mer med barnen, boende osv men man kan ju inte skriva ner allt=P Tror det kallas slöhet eller något sån.

Straxt ska ja hoppa in i duschen så att jag är redo när min stora tjej kommer hem.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0