Uppdatering...

Dags för lite uppdatering igen...
Veckan har gott fort, Joline och jag har spenderat dagarna i olika lekparker med Nellie, Elina och deras morsor förstås=)
Idag fick vi bryta trenden, för att åka mot Linköping och Vallagård. Tittade på lite djur och stekte i solen.
Hann även med en sväng i gamla Linköping och lite leksaksaffärer vid Ikano. En trevlig dag helt enkelt!

Snart är det dags att sätta på en film, men idag är det jag som fått välja och i vanlig ordning valde jag en skräckis.
I spit on your grave..Hoppas jag kan somna i natt bara;) haha.

I morgon hoppas jag på massa sol, så att vi kan besöka stranden igen. Blir inte klok på det här lustiga vädret!
Ge oss lite riktig sommar tack.

Puss och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0