Tisdag

Klockan är straxt 11 och jag har redan hunnit dammsuga, färga håret, nästan haft ihjäl Jolines sjuka fisk och gråtit massor.
Det står på pappret som man fick när man skaffade fiskarna, att man ska ha ihjäl sjuka fiskar på ett snällt sätt?!
Den har varit dålig i några dagar men jag har inte riktigt klarat av att döda stackaren och det stod mellan att typ trampa ihjäl den(snabbt för fisken, men jag skulle antagligen spy och dö lite), sen spola ner den i toan, men då kanske den plågas lika länge till.

Så ja bestämde mig för att ta upp fisken och sen spola ner den, inte allt för smart visade det sig.
Efter 15 minuter på land levde den fortfarande, så jag valde att lägga tillbaks den i akvariet.
Klarade inte att gråta mer och inte se den ligga där heller, får helt enkelt övertala Micke så får han ta hand om fisk mordet.
Härliga morgon;)

Nu ska ja försöka bli klar och komma i tid för en gångs skull:)

Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Hihi, förlåt men jag skrattade visst när jag läste om hur du försökte ha ihjäl fisken. ;) Stackarn!



Kramar

2011-01-11 @ 15:22:23
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0