Tisdag

Hur svårt ska det vara att hitta någon annanstans att bo? Jag orkar inte bo här mer, men det verkar aldrig dyka upp någon större lägenhet.
Jag flyttar vart som helst snart, bara det är större och på botten! Usch håller på att bryta ihop här hemma.

Annars kan jag tänka mig att flytta utomlands, så om någon har ett hus utomlands så flyttar vi gärna in;)
Hade inte varit helt fel just nu.

Jag har kommit in i en tänkar period, mycket saker jag ångrar att jag gjort eller som jag kanske inte gjort?
Känner mig jäkligt olycklig för tillfället, fast endå helt överlycklig över mina underbara barn.
Allt är lite lustigt nu, men jag hoppas att det blir bättre och att jag får någon ordning på tankar osv.
Aja nog om det!

Idag blir det att ta det lugnt, kanske sy lite senare om jag orkar.
Men i morgon tänkte jag ta mig till babycafet på familjehuset i varamon, tycker det är dags att mina töser ska få träffa lite andra barn:)
Skulle va trevligt om någon mer ville med? Får höra runt lite.


Ninja




Och så tjejen som är överallt, Nikita

Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Inget kul när man kommer in i såna där svackor... Hoppas du känner dig bättre snart!

Som alltid, fina bilder på fina barn! :)



Kramar

2011-01-25 @ 14:25:51
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Angelica

usch jag förstår om ni vill flytta :(

fattar inte att det ska vara så svårt med lägenheter.. o något hus på g?:(



usch vad tänker du på då?:(

ring om du behöver prata av dej?

eller kanske bara en kvällspromenad runt kvarteret o prata av dig ?:)

Puss gumman jag finns här <3

2011-01-25 @ 14:53:45
URL: http://angiiesblogg.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vad stora dom har blivit tjejjorna! Tråkigt att höra att du inte mår bra.. Skickar över en styrkekram! Hoppas vi kan ses snart:)

2011-01-25 @ 15:16:18
URL: http://www.jennysvitahem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0