Tisdag

Blir inte att ja skriver så mycket i bloggen när ja är dålig osv, men det får ni stå ut med!

Igår började i alla fall dagen bra, bestämde mig för att ta en tripp till Madde och Nova, men det va inte det enklaste i all blask och snö. Men efter en halvtimmes slit va jag framme:)
Huvudvärken hade redan smygit sig på sakta men säker under tiden ja gick och det blev bara värre hos Madde, men vi hade det trevligt trotts mitt huvud.

Runt 17.00 fick Micke hämta mig, för då hade ja börjat må illa. Hann knappt innan för dörren innan jag började spy.
Mysigt!
Efter några timmar blev det så illa att ja fick ringa till sjukvårdsrådgivningen, dom trodde på svår migrän och att ja hade vätskebrist eller va det nu heter. Men ja valde att stanna hemma istället för att åka till akuten, så idag ska ja försöka pilla i mig lite vätska o köpa vätske ersättning, sen om kroppen tillåter ska ja äta upp kina maten som jag inte hann smaka på igår:)

Nu ska ja lägga mig och mysa med Nikita & Ninja!

Puss

Kommentarer
Postat av: Angelica

usch för vidrig migrän :(

hoppas det blir bättre snart!

Du kanske kan fråga läkaren om du kan få några tabletter för den?;(



Puss!

2011-01-18 @ 10:45:30
URL: http://angiiesblogg.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Krya på dig!!!

Kramar

2011-01-18 @ 13:16:42
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fyvale för migrän vet hur det är... Be fabbo doktorn om tabletter det är värt det jag lovart odä pözz<3 Måste ses allaihop nån dag jag har nuu inte sett dina buuuarn på längiiiiiii

2011-01-19 @ 16:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0