Snöstorm

Vaknar upp med en fett jävla vagel i ögat och känner mig allmänt mörbultat, känns inte som jag har sovit mer en någon timme inatt, men det har jag.
Men Nikita har sovit oroligt, hon vaknade upp runt 12 och skrek i panik. Vet inte om hon drömde eller något, men det gick över efter någon timme tror ja? Synd om pluttan;( man såg verkligen att något var fel.

Sen verkar det som den utlovade "snöstormen" dragit in, snöar massor ute och blåser en hel del med.
Men det ska inte få stoppa oss, för vi påbörjade en snökoja igår, som vi har lovat Joline att den ska bli klar idag:) Måste se rätt kul ut för grannarna när Joline sitter och bossar, medans jag och Micke kämpar röven av oss att för att få till det.

Annars idag så skulle jag behöva ta mig till stan, men jag vet faktiskt inte om det är öppet? Är väl röd dag eller något sånt.

Ne nu ska ja försöka ta tag i hemmet. Ha en bra dag alla!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Okej då förstår jag.. synd att det inte var något att ha då :( ni får leta vidare...

Men ville han ha mickes hus då? så ni är av med det tänkte jag=)



Sorry för att jag varit seg på att svara:D



Tack så mycket=)



PUSSPUSS!

2011-01-07 @ 22:36:04
URL: http://angiiesblogg.blogg.se/
Postat av: Sandrah mamma till Devin & Vilde

Svar: Äter modifast, smakar skitgott =)

2011-01-09 @ 21:31:04
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0