Helt slut

Är helt slut efter den här dagen, vet inte vad det är med Nikita & Ninja? Men så fort jag ska mata dom med gröt/burk mat i köket så skriker dom i panik hela tiden och när dom skriker så blir Embla helt förstörd och ställer sig brevid för att skrika.
Jag får lite lätt panik när jag inser att jag inte har mer en två armar och har två ungar + en katt som behöver lugnas samtidigt. 
Fattar inte vad som är fel, det är typ 3e dagen som dom är sånna.

Hoppas dom har tänkt att va lite snällare i mot mamma i morgon, då ska vi iväg på ett möte för att prata med tjejen/tanten som ska ha sykurs med oss. Ungarna får följa med på mötet, men framöver är det tänkt att Micke ska ta ut FP dom dagarna kursen blir.
Ska bli skönt att ha något litet att göra framöver.

Nu ska jag straxt hoppa ner i sängen och hoppas på att huvudvärken försvinner.

Natti

Kommentarer
Postat av: jenny Felicias mamma

felicia var så där också ett tag, tror dom prövar eller något? hon va helt makalös men de gick över efter några dagar! dubbelt upp för dig!! du klarat toppen!! :D

2011-01-11 @ 06:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0