Fredag

Börjar bli lite trött efter en dag med sykurs och kalas, det är inte mycket som krävs för att man ska bli trött när man inte är van att göra saker:)

Sykursen va trevlig och jag lärde mig faktiskt något, får hoppas att det sitter kvar i huvudet och att jag kan göra samma sak i morgon.
Blev att jag gjorde ett par harems byxor med mudd i storlek 68, så ja måste göra ett par till i morgon så töserna får ett par brallor var.
Nu är det tyvärr en hel vecka tills nästa kurs, men man får väl helt enkelt öva och försöka sy lite grejer själv. Men det är inte lätt när man är nybörjare!

Efter kursen åkte vi till min moster för att gratulera henne.

Dags för sängen, natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0