Bilder

I helgen har ja hunnit sy tre par harems byxor, dom små verkade nöjda men Joline blev sur bara för att dom var pösiga=P
Förklarade för henne innan att det blir stora harems byxor som hon inte gillar, men hon insisterade på att hon älskade just såna byxor. Hon valde tyg och muddar helt själv och jag har kämpat röven av mig för att få dom klara, men uppskattade blev dom inte. Men jag är inte det minsta chockad. Skit unge!
Nu har jag i allafall övat på såna byxor, så det är väl dags att lära sig vanliga byxor och lite annat.

Tänkte försöka ge mig ut på en långpromenad innan solsidan börjar, behöver verkligen rensa tankarna och fundera på lite saker.!


Så här glad blev Joline över sina byxor;)




Och mini harems byxor.



Kommentarer
Postat av: Angelica

Vad duktig du är på att sy=)

men Synd att byxorna inte blev så uppskattade av Joline hahaha, skitförbannad då. Kan inte råför att jag skrattar lite ;P



Puss!

2011-01-23 @ 22:28:52
URL: http://angiiesblogg.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Meeen va söta! Fan va duktig du är!!! :D

Kram

2011-01-23 @ 22:55:29
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Va duktig du är mickis !!!

2011-01-24 @ 08:10:29
Postat av: Mamma mu

Hahahaaaa den flickan blev inte glad..Men vilka röstresurser hon har;=)Du är ju görbra på att sy..Du ska få sy en kjol till mig..odä!!puss <3

2011-01-24 @ 20:59:21
URL: http://miikkisblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahaha! Joline sparar inte på känslorna... Vad duktig du är!

2011-01-25 @ 19:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0