Måndag

Här inne är det lika stor aktivitet som vanlig, jag uppdaterar minst 3 ggr per dag och skriver mega långa inlägg;)
Nevars ja börjar bli riktigt dålig på att skriva, vet knappt vad ja ska skriva om.

Barnen börjar i allafall bli friska, snoret vägrar dock att ge med sig. Men jag har frisk förklarat dom till onsdag :)

Idag tog ja mig ut på en välbehövlig promenad, känns som det va längesen jag tog med båda ut och gick. Annars har ja tagit dom varannan gång i lilla vagnen. Den är lite enklare att köra;)
Men jag får helt enkelt acceptera att jag måste ta ut monstertrucken när jag är själv hemma och ska ut och gå.

Det händer så mycket med mina små tjejer nu.. Nikita hon har vågat sig på att stå helt själv två gånger, den sista gången trodde hon att hon kunde gå själv med, det resulterade i en vurpa rakt ner i mattan. Men hon sa inget som tur va:)
Ninja har också börjat testa sig fram, krypa och sitta. Skrika mamma har också blivit en favorit:)
Tror inte det dröjer länge tills Nikita går, hon övar för fullt med gåvagnen här hemma. Syrran får nöja sig med att sitta i den tills vidare:)
Man blir så stolt över alla deras framsteg. Mina små prinsessor.

Jag har hittat världens sötaste skor till tjejerna, men jag är lite för snål för att betala 300 kronor i frakt själv. Inte ens skorna kostar det ju. Men är det någon som blir lite sugen på att beställa med mig, så säg gärna till:)

Slänger upp bilder på några av dom ja hittat....



Finns mer färger och hur söta är dom inte?
Till våren/sommaren är dom ett måste.

Snart blir det svulla pizza..... går så bra med mitt nya liv!



Kommentarer
Postat av: Angelica

åhh jag älskar converse! :D

Måste fixa ett par till Leia ju;D

Dock vill ju ja ha ett par rosa ;)



PUSS!

2011-02-28 @ 20:32:28
URL: http://angiiesblogg.blogg.se/
Postat av: A2

Men menar du att frakten är på 300? Dä kan A1 betala hihi kram! Kanske ska vi se till o träffas framöver allihop? Odääääääää

2011-02-28 @ 21:25:45
Postat av: Linda Olsson ♥

Duktiga de är tjejerna! :D

O skorna va skitsöta! :P

Kramar

2011-02-28 @ 21:32:38
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: britta bloggar

Åh vilka fina skor!

Jag har precis lagt upp en ny tävling om du är intresserad...?

2011-02-28 @ 22:17:48
URL: http://brittabloggar.wordpress.com
Postat av: Mamma mu

Vilka söta små skor:=)Svulla på ,du är fin som du är <3

2011-03-01 @ 05:59:20
URL: http://miikkisblogg.blogg.se/
Postat av: Sofia, mamma till Lilly!

Ja men öppnaförskolan på Onsdag tycker jag låter bra!

Vilket tid är det?



Ja vi bor på allokton, nedanför Lidl, nära och bra till öppna! ;)



Kram

2011-03-01 @ 07:43:00
URL: http://sofiasvardvall.blogg.se/
Postat av: Sofia, mamma till Lilly!

Vi var uppe på allokton igår och de sa att det hade en ledig fyra som en familj skulle kolla på men annars var det ingen i kö.. Gå till som istället, det är nog bäst! ;)

2011-03-01 @ 10:58:21
URL: http://sofiasvardvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0