Fullt ös

Har haft fullt upp hela veckan och helgen så bloggen har jag inte hunnit med.
Har varit på öppnaförskolan, sykurser, promenader m.m 
Men ja ska försöka skriva när ja har tid och lust!

Lördagen började i vanlig ordning med städning, när lägenheten va städat och frukosten uppäten stressade vi iväg till stallet så att Joline fick rida igen, hoppas verkligen hon vill fortsätta rida:)
Då har jag en anledning till att börja rida någon gång igen;)
Efter stallet åkte vi till Veronica med familj, så att alla barn fick leka av sig lite och vi vuxna med förstås:)
Kvällen avslutade jag hos Madde, men lite snack!

Idag va det dags att fira morsan som fyllde i fredags. Så det har varit kalas hemma hos henne med släkten.
Tänkte slänga upp lite bilder från veckan och helgen, men jag är för trött så det får vänta tills i morgon i stället!

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0