Depp dag

Idag är en riktig deppar dag, tycker det är jobbigt att inte ha någon att umgås med.
Känns som halva motala fått barn, men fortfarande kan man inte ens hitta någon att gå ut och gå med. Aja måste ju va fel på mig, tappar alltid alla mina "kompisar".
Tycker ja borde vara van vid det här laget, för mitt liv har sett ut såhär dom närmsta 4 år en. Men man kanske aldrig vänjer sig?

Börjar få lust att flytta här ifrån, börja om någon annanstans! Så slipper man känna sig så jävla kass varje dag.
Frågan är vart man ska flytta bara? Och om det blir bättre där?

Får gå ut i det härliga vädret och rensa tankarna lite och innan jag skriver för mycket skit.

Bye!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Mickis, ja vill jätte gärna gå ut och gå med er !!! vill också börja umgås med folk med barn!!!!

2011-02-11 @ 13:04:34
Postat av: Marre

Mig kommer du aldrig tappa! <3

Om det inte va sånt här jävla väder så hade jag kommit till dig och gått ut och gått :)

Pussar Kramar Marre

2011-02-11 @ 13:06:42
Postat av: Veronica

Håller med dig. Har inte så många här o ingen som har barn så det e super tråkigt. Men vi kan väll hitta på nått snart igen.Va trevligt o umgås me dig o barnen.Hoppas dom kryar på sig snart.

Kram

2011-02-11 @ 15:28:54
URL: http://veronica-anderson.bloggplatsen.se
Postat av: madeleine

flyttar du flyttar jag.. och mig har du alltid.

2011-02-12 @ 15:07:28
Postat av: Mikael

Du kan ju trösta dig med att du har en header i världklass och en jävligt snygg sambo :D

2011-02-12 @ 19:44:07
URL: http://nufan.webblogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Ja, jag kände att jag va tvungen o ta ledigt idag. :)

Inte van att jobba ju va fan, så blev det helt plötsligt såhär mycket! Men jo, jag trivs jättebra! :D

Hur är det med dig?



Kram

2011-02-13 @ 09:47:07
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Angelica

Haha jaa det får vi verkligen hoppas att vi slipper ;)



Hur mår tjejerna? är dom bättre nu??



Puss!

2011-02-13 @ 20:41:46
URL: http://angiiesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0