Kass uppdatering

Kan inte rå för att jag är så värdelös på att skriva just för tillfället. Blir inte att jag sätter mig på Mickes dator och bloggar! Men i eftermiddag kommer min mini PC, så då ska jag försöka skärpa mig och skriva mer.

Vi va iväg till Bvc igår på 10-månaders kontroll, dom hade gått upp bra trots alla sjukdomar.
Nikita vägde 7900g, 73 cm ocn Ninja 7920g, 72,5 cm. Lite oväntat att Nikita växt om syrran, innan har ju Ninja varit ca 1-2 cm längre och vägt 200g mer enda sen dom föddes. Mina små tjejer, kan inte förstå att dom snart är 10-månader ♥ 

Om några timmar ska jag och Jenny till Öppna förskolan med barnen, äntligen ska tjejerna få leka med massor barn:)
Skulle eventuellt träffa Angelica under dagen med, kanske en promenad eller något om vädret håller sig från regn.

Nu är det dags att få i Joline lite frukost, så hon hinner till dagis.

Ha en bra dag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0