Jag börjar bli gammal..

Har överlevt ytterligare en födelsedag, så nu börjar jag bli riktigt gammal och grå=P.
Igår firades lillasyter och jag hos morsan. Jag syndade och åt ett wienerbröd, men det måste man ju få på sin dag:)

Nu är vi helt friska här hemma och den känns hur bra som helst, bara hoppas att vi får vara friska jävligt länge nu...
Nikita och Ninja är verkligen uttråkade här hemma, så dom behöver lite lek-dejter framöver. Skulle behövas både för dom och mig.
Förutom sjukstugan som varit här hemma, så har det även blivit några framsteg. Ninja har börjat ställa sig upp och båda tjejerna säger : E de, när dom pekar på något. Så nu kan dom säga mer en bara mamma och pappa.
Dom börjar bli så stora, men ja tycker dom ser väldigt små ut, dom kommer nog va mina "små" bebisar ett bra tag till.

Nu är det dags att fixa till sig innan trollen vaknar.

Kommentarer
Postat av: Veronica Mamma till Julia & wilma <3

Ja det skall bli riktigt kul med Ullared :)

Jag kommer inte ihåg va hemsidan va till stugorna för vi ska åka tillsammans med Stafn o Paula så det e dom som fixat o bokat med stugan. Men sätt bilder va verkligen gör fint nybyggt :)

Kram

2011-04-11 @ 06:31:54
URL: http://veronica-anderson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0