100 dagar senare...

Och vi är fortfarande sjuka här hemma, barnen är helt klart bättre men fortfarande väldigt förkylda. Dom två senaste månaderna har barnen säkert fått vara friska en hel vecka:(
Jag själv har lyckats få någon envis halsfluss, som inte verkar ge med sig trots att jag käkar penicillin, har även vätske brist för ungefär 117e gången i går.
Micke är inte heller helt hundra, utan är förkyld och allmänt hängig.

Så tyvärr händer det inte så mycket här hemma, men jag hoppas att jag kan ta med barnen till öppna förskolan i slutet av veckan. För dom börjar bli så uttråkade här hemma och jag förstår dom, för det är jag med!

I morgon är jag inne på tredje veckan med mitt "nya" liv, men dom sista kilona kommer nog gå segt. Får hoppas det går snabbt så fort jag kan gå på promenader och träna igen.

Uppdaterar när det händer något roligare en sjukstuga=)

Kommentarer
Postat av: Veronica Mamma till Julia & wilma <3

Usch då hoppas ni kryar på er!

Julia & Wilma är med förkylda med feber och även tomas har åkt på det idag o ligger på soffan!

Får hoppas alla blir friska snart så vi kan träffas o hitta på nått!

kram o krya på er!

2011-04-03 @ 16:07:03
URL: http://veronica-anderson.bloggplatsen.se
Postat av: Camilla

Stackare! Hoppas ni får bli friska nu när det börjar bli lite trevligare väder... Kram kram och krya på er

2011-04-04 @ 17:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0