...

Idag skulle vi haft en date med Angelica och Leia, men jag var tvungen att avboka det på grund av den sämsta natten på länge, fick i stortsätt inte sova ett skit.

Först hade jag problem med att sova sen va det Ninjas tur.
Så resten av natten satt jag i sängen med Ninja i famnen och det va det enda som dög för henne.
Klockan nio, efter jag lämnat Joline på dagis så fick Micke ta över och jag bäddade ner mig i sängen,kan ha varit det bästa jag gjort på länge:)

Efter vi hämtat Joline vid fyra blev det lekparken igen, kul med lite variation i vårat liv;)Men Joline blir nöjd i allafall och det är huvudsaken.

Har verkligen inte något vettigt att skriva så jag låter bli för tillfället, nu ska jag slänga mig i sängen och hoppas på en bättre natt.




Kommentarer
Postat av: Angelica

Usch stackare.. =( får verkligen hoppas du får en bättre natt inatt..

Och att vi kanske hinner med en liten promenad imorgon! :D



puss

2010-09-08 @ 21:53:55
URL: http://angiiesblogg.blogg.se/
Postat av: Jenny - mamma till Elias

Ajdå.. Inge kul med sjukstuga! Hoppas natten har vart bättre.. Kram J

2010-09-09 @ 07:39:00
URL: http://www.jennysvitahem.blogspot.com
Postat av: Angelica

Skönt att du fått sova bättre ;)



Ja okej, jag kan väl gå med på att vänta några år..

Bara jag blir det ;) haha nevars :)



Puss o kram

2010-09-09 @ 10:03:32
URL: http://angiiesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0