Lek och lite bilder!

Efter jag spenderat en timme med min bästa vän, snabeldraken! Skulle vi börjat dagen med att åka till skogen och plockat svamp, men tyvärr va vi för sega så morsan hann inte vara barnvakt.
Istället blev det Joline som fick välja vad vi skulle hitta på för bus och lekparken några meter bort fick det bli. Det var den stora gungan som lockade.

Jag hade antagligen roligare en Joline haha!


Foto:Jag


Foto:Micke

Efter leken skulle vi gått hem och lagat käk, men det va vi för slöa för.Inget ovanligt när det gäller oss tyvärr.
Istället begav vi oss till Mc donken, hatar verkligen skiten, men idag fick Micke välja.
Tror bara han valde det stället för att det skulle gå snabbt och vi kunde fortsätta till borenshults slussar.Där "fotografen" ville fota lite.


Foto:Micke

Sen hittade jag en kompis som fastnade på bild och för ovanlighetenskull blev det en katt.


Foto:Jag

Efter trippen till slussarna så var vi bjudna på söndags fika hos Cissi, alltid lika trevligt att hälsa på:)
Micke och Micke satt med sina älskade mobiler och spelade något spel, det hör inte till ovanligheterna heller!
Fick tyvärr inte lägga upp bildbevisen på det.

Får se om ja slänger upp några mer bilder i morgon, har ju fortfarande inte lagt upp en ordentlig bild på Jolines frisyr.

Puss











Kommentarer
Postat av: Mikael Clovell

Vi gillar våra iPhones ;P

2010-09-05 @ 20:08:59
URL: http://nufan.webblogg.se/
Postat av: Mamma mu

Vad fina kort :=)Vilken rolig gunga ,den vill jag testa:=)Kram o hej o du är en duktig tjej<3<3<3

2010-09-05 @ 20:10:25
Postat av: Angelica

fina bilder :)

<3

2010-09-05 @ 22:11:05
URL: http://angiiesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0