Fredag

Ungarna bara skriker och skriker, från klockan 9.00 till 13.00 har båda avlöst varandra och vägrat samarbeta, så jag hann som mest med att duscha under den tiden.

Tillslut kom Micke hem och fick skjutsa mig till stan då jag redan var försenad, i bilen blev det mer skrik som mer eller mindre lätt som dödsskrik.
Madde blev nog sugen på att springa ifrån oss när bildörrarna öppnades;) Men hon stannade så snällt och gick med oss ett litet varv runt torget.

Sen (som tur var) blev det tyst för en stund och båda somnade till, passade på att luncha på Texas.
Hann nästan att äta upp innan Ninja vaknade till liv igen, men hon började inte med att gråta utan det dröjde säkert (hela) 20 minuter.

Efter lunchen var tanken att försöka handla lite och det va precis så det fick bli, en tanke bara.
Hon vrålade sig igenom alla affärer, så det blev alltså ingen shopping för mig idag;) Trisst, men då har jag en anledning till att åka till Linköping och handla en annan dag.

Innan jag bestämde mig för att ge upp stan, så va det dags för kisspaus inne på Cityhusets toa, sen slängde jag på mig bärselen och i med mitt glada barn som somnade direkt i selen.

Hann bara sätta mig här innan det ringde från ett nummer jag inte kände igen, svarade inte utan kollade först vem det var. Hmm Sandströms(en affär inne på cityhuset), fattade inte varför dom ringde först, trög som man är.
Men sen gick det upp ett ljus att jag kanske tappar något, Micke trodde att det va plånboken, men den va jag hundra på att jag precis sätt i väskan.
Ringde upp till affären som hade fått in min plånbok:) Det var någon vänlig själ som hade hittat den inne på handfatet på toaletten.
Hade visst lagt ifrån mig den där, så vimsig blir man när barnen skriker hela tiden.
Hoppas koliken är över snart, så jag har några ägodelar kvar haha.

Nu blir det en hemma kväll framför datorn/tvn.
Ha en bra fredag.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Tur att det var någon som varit så snäll att lämna in plånboken!

och hoppas verkligen koliken ger med sig :( tycker så synd om er!!



Puss <3

2010-09-24 @ 19:29:11
URL: http://angiiesblogg.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Oj, vilken tur att de fått in din plånbok! :P

Virrpanna! ;)



Kram

2010-09-24 @ 21:37:06
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Mikael

Otur att alla miljoner var borta...

2010-09-26 @ 16:54:25
URL: http://nufan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0