Söndag

Blev tyvärr inget party för mig igår, fick vara hemma och ta hand om mina tre sjuklingar istället.
Men det kommer fler tillfällen för lite fest:)
Så igår myste vi framför tvn och tittade på Robin Hood.
Ingen Mickis film direkt så jag missade slutet som vanligt när jag inte är intresserad.
Får hoppas att jag kan tvinga min karl att titta på något vettigt idag, typ True blood.
Lagom långa avsnitt tycker ja!

Idag har det inte hänt så mycket heller men jag fick med mig morsan på promenad till ONOFF.
Jag va tvungen att köpa ett nytt dammsugs munstycke.
Det gammla gick sönder i fredags när jag rastade dammsugarn, så jag har inte dammsugit på TVÅ dagar.
Så det har varit jobbiga dagar, men jag har klarat att inte bryta ihop;)

Hoppas på att veckan som kommer blir lite bättre och att man blir lite piggare.
Behöver verkligen ut och gå ordentligt igen, men först måste jag få i mig tillräckligt med bränsle för att orka.

Nu ska jag mysa sjuklingar igen.

Ha en bra söndag alla.




Kommentarer
Postat av: Angelica

Krya på er nu!

Så får vi ta en promenad i veckan!

<3

2010-09-12 @ 16:35:36
URL: http://angiiesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0