Gjort Motala odää

Jaha då har man hunnit fara runt halva motala på massor ärenden och mindre en 1 ½ timme tog det. Starkt jobbat!
Angelica och jag lånade brum av morsan och åkte till stan efter jag varit hos frisören, handlade lite hårfärg som jag tänkte slänga i en stund i morgon. Blev nämligen gult hos frisören och blind som jag är såg jag inte det fören jag kom hem.
Tråkigt när man måste slänga ut mer pengar på att bli nöjd.

Sen sprang vi in på bolaget och köpte på oss lite gött, cider och vin fick det bli för min del. Så nu hoppas jag verkligen på att orka festa till det i morgon. Känns som det kan behövas, va lite social o träffa lite vänner.

Efter vi gjort stan va tanken att vi skulle solat på det vanliga stället, men där va det några puckon som trodde dom hade någon slags ensamrätt på solariena, fattar inte hur efterblivna vissa folk är, men men snälla som vi är tog vi brum vidare till väster o la oss och stekte där.
Jävligt jobbigt att sola utan musik dock, så det gör vi aldrig om.
Röda och fina gick vi in till Östensson och shoppade blomster till våra karlar. Jag har ju en "stackars" sjukling här hemma och som alla tjejer vet klarar ju inte det andra könet av att va vare sig sjuka eller förkylda, så det va väl klart att han skulle muntras upp.

Förövrigt hämtade jag ut ett paket som jag hade skickat efter från ellos, där innehållet va en anning fel.
Hade beställt en rosa teddy overall men istället låg det några fula jävla rutiga byxor där, bara att skicka tillbaks skiten med andra ord och har jag tur kanske jag får höstoverallen till nästa sommar!

Ne nu ska jag sluta tråka ut er som läser!

Puss


Kommentarer
Postat av: NUFaN - Lite finare, Lite bättre...

Är ju aassjuk ju :D

Puss

2010-09-10 @ 20:47:00
URL: http://nufan.webblogg.se/
Postat av: Angelica

Hihi, duktigt jobbat av oss måste jag säga,hihi!:)



och jävla nötter som tror dom äger solariet.

Finns folk till allt,

Jag ska fan hänga av alla mina kläder i varenda solarie nästa gång så jag kan välja och vraka alldeles själv., hahahah! :D



romantiska vi är då, som köpte lite blommor odää!

Roligt att vi tänkte samma grej, utan att veta om det! ;)



mm, otroligt snygg rosa overall. eller inte då..

undrar hur dom kan märka fel så mycket odää

Fan vilken lång kommentar! HÄPÅRE! :)



Puss

2010-09-10 @ 21:20:53
URL: http://angiiesblogg.blogg.se/
Postat av: Angelica

ja det gör vi fan nästa gång, hahaha!:D



Puss o natti,

hörs kanske imorgon odäääää

inget mä dä så! <3

2010-09-10 @ 21:45:32
URL: http://angiiesblogg.blogg.se/
Postat av: Angelica

Sv: tack så mycket. ;)

Puss

2010-09-11 @ 15:05:45
URL: http://angiiesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0