Torsdag

Dagen blev inte riktigt som planerat, Madde kommer hit istället.
Skönt då slipper jag ta ut ungarna på långpromenad i det här skitvädret, får hoppas det klarnar upp lite senare så dom kan få lite luft.

Flyttade Nikita & Ninjas säng igår, för jag har fått för mig att det drar från fönstret och det är därför Nikita vaknar upp genomförkyld varje morgon och idag vaknade lillskiten utan massa snor. Skönt!
Men jag vet inte om det var för att vi flyttade sängen, men den får stå kvar där den står nu.
Sen börjar det bli dags för N&N att få varsin säng, men frågan är bara vart vi ska göra av den andra sängen? Blir ju skit trångt och tråkigt med hundra sängar överallt.
JAG vill flytta nu så att dom kan få ett eget rum:)
Hade varit guld värt med lite mer plats, men det kommer väl så småningom, här kan vi inte trängas resten av våra liv i allafall.

Resten av dagen ska jag spendera nere i tvättstugan, tråkigt men ett tråkigt måste.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Det gick så bra, för jag hade ju visst kvar kvittot =) Trög jag är alltså! HAHAH :D



Puss

2010-09-16 @ 17:22:33
URL: http://angiiesblogg.blogg.se/
Postat av: Angelica

Nää jag hängde undan den tills nästa vecka, Måste vänta på barnbidraget ;)



Puss

2010-09-16 @ 18:45:51
URL: http://angiiesblogg.blogg.se/
Postat av: Angelica

Tack gumman.

Ja det gör jag. :) Puss puss

2010-09-17 @ 04:56:27
URL: http://angiiesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0