Sjukstuga

Här hemma är vi fortfarande sjuka, halsont o hosta.Det är bara Joline som verkat klarat sig förutom lite snor, skönt för henne så att hon kan leka på dagis om dagarna.
Men klockan fyra orkade vi inte ligga inne och ruttna mer så vi bäddade ner småskitarna i vagnen och hämtade Joline från dagis sen vidare till lekparken.Va ju hur skönt som helst ute, hoppas det blir sånt här härligt väder resten av september så att man slipper frysa ihjäl:)

Fotade en annan kompis idag.


Har hittat ett par skor jag bara älskar, men jag vet inte vilken färg ja ska ha?
Finns ju hur mycket färger och varianter som helst och jag bara älskar reeboks skor:)



Bilderna är tagna från Google.

Nu ska jag ta upp fisken från badkaret och försöka lägga henne, så att vi får lite lugn och ro när vi ska glo idol:)




Kommentarer
Postat av: Mikael Clovell

Fin bild...

2010-09-07 @ 19:27:23
URL: http://nufan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0