Onsdag




En kvällens.

Klockan: 20:38
Humör: Glad.
Kläder: Mysbyxor & Linne
Hår: Som vanligt.
Smink: Inget.
Undran: När mina skor kommer?
Innan: Åt kinakäk.
Nu: True blood.
Gillar: Att vi ska till liseberg på lördag.
Gillar inte: Att mina töser har ont hela tiden:/
Borde: Kolla på idol med min karl istället för att sitta här!
Låt: Ingen.



Ungarna har haft ont i magen och varit gnälliga halva dagen igen, kom inte ens in i duschen fören eftermiddagen.
Hoppas på en bättre dag i morgon, för då ska jag ta min feta röv och hälsa på Madde, klappa lite på tjockismagen:)

Men jag har hunnit sola och promenera i råssnäs idag i allafall, det är ju bättre en inget.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0