Måndag

Ni får ursäkta att jag är så seg på att uppdatera, men jag har varken haft tid eller ork.
Har inte heller hunnit läsa igenom alla bloggar jag följer och hinner man inte det har man verkligen fullt upp;)
Får läsa ifatt lite i morgon helt enkelt!

Liseberg igår va toppen, inga köer alls så det gick att åka massor karuseller.
Joline va Mycket modigare en jag trodde, åkte stora Bergochdalbanan massor med gånger.
Till nästa år får vi hoppas hon växt till sig så hon får åka Balder och alla dom andra "stora" karusellerna.
Två stjärnvinster fick vi också med oss hem, Marabou schweizernöt och Toblerone.
Så mitt nya liv skjuter jag upp några veckor och ägnar mig istället åt att äta choklad. Gott är det.
Ska se i morgon om det blev några vettiga bilder som jag kan slänga upp här.
Nog om våran trevliga resa.

Idag tog Jag, Angelica med dom små i vagnarna och gick mot Jenny och lille Elias.
Trodde jag visste vart hon bodde, men jag yrade bort oss i helt fel område. Jag är inte chockad.
Men Jennys mor hade ju bott där jag yrade, så man kan ju säga att jag hade lite rätt eller något i den stilen!
Nu hittar vi tills nästa gång vi ska dejta i allafall.

En trevlig dag som avslutades med gårdslek och tvättstuga.

Nu är det dags att hoppa ner i sängen så man orkar med morgondagen.

Natti!

Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Haha, nej jag har typ kommit försent i ett år :P Men nu senaste tiden har jag lyckats komma i tid, inte illa va?? :P



Ja, får se om det finns nått att ha i den här lilla skithålan ;)

Kram

2010-09-21 @ 12:12:19
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0