Dålig uppdatering

Är visst lite halv kass på att skriva, har inte så mycket att skriva om just för tillfället känner jag.
Dagen har jag i stortsätt spenderat i sängen och över toaletten, migrän är inte så jävla roligt och svårt att bli av med om man spyr upp migrän tabletterna innan dom verkar.


Idag var det egentkigeb tänkt att vi skulle varit på Liseberg, men vädret är inte helt på våran sida tyvärr.
Ska väl göra ett nytt försök i morgon, men det ser inte så ljust ut.
Nu ångrar jag verkligen att vi inte åkte i sommras, men istället skulle vi vänta tills det blev lugnare med folk så vi fick åka lite karuseller och slapp alla köer.
Jag håller tummar och tår att alla väder har fel om morgondagen och att det blir strålande sol och 20 grader:)
Annars får vi försöka göra Joline lite nöjd och åka till busfabriken eller någon simhall.

Nu ska jag fortsätta att hälla i mig cola och trycka godis!

Ha en fortsatt bra helg.


Kommentarer
Postat av: veronica- mamma till Julia & Wilma

Usch hoppas migränen blir bättre! vet hur det är inget kul alla..Håller tummarna för er att det blir fint väder imorn så ni kan åka o ha lite kul! kram

2010-09-18 @ 20:11:48
URL: http://veronica-anderson.bloggplatsen.se/
Postat av: NUFaN - Lite finare, Lite bättre...

Liseberg, here we come!

2010-09-18 @ 21:59:10
URL: http://nufan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0