E-date

Måste önska min desperata mor lycka till, hon har betalat hela 279 kr för att vara med på en Dating sida i en månad.
Får hoppas du hittar en snygg och snäll karl och kommer undan från alla psykopater och mördare!;)

Förmiddagen spenderades hemma framför dator, var tvungen att bläddra igenom några hundra sidor på Flashback, läste tråden som självmords killen hade startat och live streamat. Finns många åsikter från olika folk, men jag håller mina för mig själv! Inget förvånar mig längre, det är en sak som är säker i alla fall.

Vid 14.00 var det dags att hämta Joline på dagis och lika snabbt lämna bort henne till hennes pappa.
Efter vi sagt hejdå till Joline så gav vi oss ut på en riktig långpromenad, tre timmar va vi ute och gick.
Kameran den var med som vanligt och Micke fick massa bra bilder medans jag misslyckas gång på gång.
Fanskapet samarbetar verkligen inte med mig, tror jag får köpa en egen som tycker om mig lite.


Sötknopp
Foto:Micke


En snygg karl jag träffade på!


Efter 50 försök siktade jag kameran rätt;)


Otäcka djur
Foto:Micke



Kommentarer
Postat av: Mikael Clovell

Du är så duktig! <3

2010-10-12 @ 22:04:34
URL: http://nufan.webblogg.se/
Postat av: Mamma

Ja du min kära dotter..Lycka till kan jag behöva,efter dom jag sett än så länge..Fina kort du tagit.love you

2010-10-13 @ 16:07:29
Postat av: A2

Jag mä önskar A1 lycka till=)Vilken fin blogg Mickis kramen<3

2010-10-14 @ 22:33:19
Postat av: mikaela

Tack A2:)

2010-10-14 @ 22:35:59
URL: http://miikkisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0