Trött

Usch är trött som fan idag, känns som jag ska spy av trötthet men jag får väl tvinga in mig själv i duschen så kanske jag vaknar till liv.

Joline fick gå till dagis idag, jobbigt för henne att vara hemma när bara magontet kommer ibland.
Här hemma har hon ju lekt varje dag och varit i lekparken utan problem, så får hoppas hon klarar sig helt från att ha ont idag och framöver med:)

Igår tittade vi hus här på mossen och jag är väl lite kär i huset och framför allt läget.
Synd bara att man inte är miljonär och skiter pengar, men vem vet det kanske löser sig framöver.
Hade varit perfekt för alla ungarna att växa upp där.

Idag tror jag det blir en snabbis till stan men Angelica och Leia, Martina och Elina skulle nog med komma lite senare.
Ja vi får se hur dagen slutar helt enkelt.?
Men jag måste i vilket fall som helst in till stan och köpa hundra bodys som vanligt, dom växer visst så det knakar mina små troll.

Nu dusch!

Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Skönt att joline är lite bättr nu iaf! :)

Hoppas ni hittar nått fint på stan! :D



Kram

2010-10-01 @ 10:47:52
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0