Tisdag

Känner att jag är kass på att uppdatera här, men dagarna ser ungefär likadana ut, så det blir lite tjatigt att skriva om samma saker hela tiden. Men det får ni allt ta;)

Usch idag är en sån här jobbig dag då ögonen vägrar samarbeta med mig, känns som jag fortfarande sitter och sover.
Hade velat vara lika pigg som Joline alltid är, skönt allt hade varit då:)Men nu är jag ju inte det, så bara att gilla läget och kämpa på.
Snart är det i alla fall dags att ta fram lite frukost och sen springa över till dagis, efter det får jag se om jag får med mig någon ut på en promenad. Är soligt idag med, så det är bäst att passa på innan det blir 7 meter snö.

Nu somnar jag snart här så bäst att ta tag i allt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu är vinnaren dragen! Kolla in bloggen för att se vem som vann! :)

2010-10-12 @ 10:05:49
URL: http://fatorfit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0