Söndag

Joline kom hem från sin pappa runt lunch idag, sen dess har det varit fullt ös.
Vi började med att göra världens största lövhög, det tog ungefär en timme att få ihop löven men roligt hade vi.
Joline i lövhögen.
Foto:Micke


Efter lövleken blev det dags för lite kurragömma på gården, som jag helt klart va bäst på;)
Sen var det bara att bege sig till affären för att köpa två limpor bröd som vi skulle tvinga i fåglarna nere vid vattnet.

Familjen.
Foto:Proffset/Jag alltså;)



Alexander.(Joline har namngett alla brudarna där nere till det!)
Foto:Jag.



Bebissvan.
Foto:Jag.



Boris.(min favorit)
Foto:Jag.



Mina sötknoppar.

I morgon är det dags för Ninja & Nikitas 4-månaders besök på bvc, ska bli roligt och se hur mycket dom har växt, börjar bli riktigt stora tjejer.
Efter bvc blir det att köpa lite bröd och gå ner till Boris och co. igen, måste gödda upp dom små innan vintern.
Men helst hade jag nog haft lille Boris som inneboende i badkaret över vintern hehe. Får så lätt nya vänner;)

Nu ska vi försöka skruva ihop spjälsängen här, första natten dom små ska sova i varsin säng.
Önska dom lycka till!


Kommentarer
Postat av: Angelica

sv;

nee jag köpte en ny telefon istället ;)

Puss

2010-10-18 @ 10:27:55
URL: http://angiiesblogg.blogg.se/
Postat av: Jenny - mamma till Elias

Vad snälla ni är som tänker på fåglarna:) Hoppas det går bra inatt! Kram J

2010-10-18 @ 18:19:37
URL: http://www.jennysvitahem.blogspot.com
Postat av: Linda Olsson

Kul med bus i löven! :P



Kramar

2010-10-19 @ 15:34:15
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0