Onsdag

Får bli ett stress inlägg innan jag ska springa iväg till stan.

Igår va jag iväg med morsan och Joline till Linköping, lite vinter skor behövde inhandlas till Joline.
Så nu är hon helt redo för vintern, känns skönt att ha det klart.
Försökte även att hitta babygym till dom små där inne, men hittade inte ett skit som vanligt, fattar inte varför det bara finns fula grejer, allt fint finns ju flera hundra mil här ifrån och då kostar frakten mer en sakerna man beställer. Tråkigt!
Sen blev det bara lite små grejer, så nu vill jag enu mer till Ullared och handla lite julklappar o sånt.

Nu ska ja försöka få ungarna att samarbeta, så kanske vi kommer ut någon gång idag.
Ska träffa Madde och lilla Nova. Mysigt:)






Kommentarer
Postat av: Mikael

Du får arrangera en Ullaredsresa för alla bloggmorsor i stan!

2010-10-27 @ 12:46:36
URL: http://nufan.webblogg.se/
Postat av: Jenny

Visst är det tråkigt när man inte hittar det man vill ha.. Jag vill oxå till Gekås! Där hittar man alltid en massa fint:) Hur äre med missen nu?



Kramar

2010-10-28 @ 12:21:07
URL: http://www.jennysvitahem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0