Och så var det Lördag

Alla våra 7300 barn har precis intagit sina sängar och somnat, karl skrället ska straxt dra och leka med sina vänner och jag ska bara vara och mysa till det med mina håriga bebisar.
Äta lite godis och hälla i mig några liter cola ska jag också hinna med! Sen kommer jag säkert somna för tidigt som alla andra dagar. Men vad gör det, sängen är ju förjävla underbar!


Dagen har vi spenderat ute i lekparken, skönt att vara ute när solen är framme men efter 3 timmar blev det lite för kallt för min del. Då traskade vi hem.
Hann bara innanför dörren innan det var dags att springa över till morsan för att åka till fålahagen och gå några varv.

Vi kom bara några meter innan ett djur springer rakt ut i spåret, ett helt rådjur var det dessutom. Vi höll på och skita på oss alla tre. Men det var antagligen mer synd om det stackars rådjuret som var tvungen att träffa oss i mörkret.
Efter ytterligare två meter träffar vi på rådjurets syster och morsa.
Är glad att det inte va Helge älg vi träffade på, då hade vi säkert aldrig mer kommit hem!
Så dagens läxa får bli att hålla sig inne efter klockan 18.00 för all framtid, så slipper man träffa på alla otäcka djur och andra otäckingar.

Bjuder på lite bilder från dagen och gårdagen.


Joline


Jag


Micke





Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0