Lördag

Här har det varit tyst ett tag och det har sina förklaringar.

Gårdagen försökte jag att hålla mig både från FB, msn och alla bloggar.
Det blev för mycket gnäll på så jävla lite snö! Och blir det för mycket gnäll för MIG så har det gått långt, då jag annars är en expert på att både gnälla och lyssna på gnäll. Det är liksom mitt främsta intresse;)

Kan givetvis förstå när folk börjar gnälla när det har legat en meter snö i 3 månader och dom tvingas vara ute och göra snöänglar och ha snöbollskrig varje dag flera timmar i sträck.
Jag som älskar att gnälla brukar också tycka det är jobbigt när man stått ute i -10 grader, flera timmar och förfryser varenda jävla del på kroppen! Men jag misstänker att inte en jävel av alla gnällspikar hade en tanke på att gå utanför dörren vare sig det var snö eller inte.
Så jag förstår inte riktigt det jobbiga med gårdagen?!
Aja jag lär få läsa både mer gnäll och gnälla själv, så det är väl bara att gilla läget.

Idag vet i fan vad som händer, gnälla eller ta med barnen ut så dom får lite luft? Mycket svårt val.


Joline
Foto:Morsan.








Kommentarer
Postat av: Angelica

Sötis Joline<3

2010-10-24 @ 12:43:39
URL: http://angiiesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0