Söndag

Precis satt ner röven efter några timmar ute, Joline kom hem från sin pappa runt 14.00 och sen dess har vi varit ute.
Kanon skönt med lite frisk luft.

Men först tyckte min morsa att det var dags att inviga barnens åkpåsar, så det var bara att lyda bossen och springa upp och hämta dom. Nikita & Ninja såg mer en nöjda ut när dom låg i sina gris rosa påsar och mös.

Blev att vi gick ner till fåglarna och spenderade lite limpor på dom, vet inte varför vi hamnar där så ofta, men det har säkert något att göra med mig;) tycker ju lite synd om dom små liven!
Efter var tanken att Joline skulle få leka av sig i lekparken men hon ville hellre hem till mormor och äta kvällsmat och där är hon kvar en!

Så nu sitter jag o myser till det lite med Ninja:)
Nikita ville inte vara hemma med oss utan var mer intresserad av att följa med pappa och titta på F1.

Ha en bra söndagskväll alla, för det ska jag ha!!


Kommentarer
Postat av: Mikael

F1 var det ja.

Det gillade hon :)



Nu får du ta och lätta på fantasin och komma på lite bättre rubriker! :D

2010-11-07 @ 19:46:18
URL: http://nufan.webblogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Hihi, aaa det gick väl sådär...

Hon vaknade i natt och ville ha den, men jag fick den direkt i morse igen och det är jag nöjd med. :)

Kram

2010-11-08 @ 09:18:02
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0