Regn&rusk

Igår hade jag inte någon tid för bloggen, men det känns som den kvittar ibland.

Gårdagen spenderades på stan med Angelica och Leia, där blev det inte mycket gjort och vi hittade inte det vi skulle! Men en fika hann vi allt med, mycket lustigt att man alltid ska hamna på ett fik med en Cola i näven.
Efter stan så traskade jag, Nikita & Ninja hem till morsan och fikade lite till.

Sen var det dags för party för Emelie och mig, men inte vilket party som helst utan barnklädsparty(eller va det heter). Fick lite lätt beslutsångest men beställde tillslut lite dregglisar, sen bestämde jag mig för att gå hem och fundera på va ja ville ha till dom små, istället för att bara beställa för beställandets skull, vilket jag är expert på i vanliga fall:) Så helt ärligt är jag jävligt stolt över mig själv.

Nu har det hunnit bli fredag med massa regn istället för snö, lika grått och trisst som innan. Undra varför man blir dubbelt så trött när det är regn ute en när det är snö ?

Idag vet jag inte riktigt vad jag och dom minsta ska hitta på medans Joline & Micke är iväg till busfabriken och leker av sig.
Den som lever får se!

Ha en fin helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0