Onsdag igen

Slänger iväg ett snabb inlägg innan vi ska glo klart på miniserien vi påbörjade igår. The Pacific, helt okej!

Dagen har varit bra , hade velat ha sånna här dagar jämt. När man slipper vara hemma och har folk att umgås med. Känns som jag äntligen har några att umgås med igen. Underbart!

Dagen började med en trevlig fika på stan med Madde och avslutades med lite shopping.
Efter fikan hann jag bara hem för att koka lite vatten, sen tog jag med Ninja och åkte hem till Martina, Nikita fick stanna hemma och mysa med sin pappa!
Alltid lika trevligt att träffa den tjejen:)

I morgon tänkte jag ge mig på att gå till öppnaförskolan/mammagruppen på Agneshögsdagis, roligt att träffa lite nytt folk! Men Madde och Nova har ja fått med mig också,  lite lättare att gå med någon man känner annars blir det mest jobbigt dom första gångerna.

Tjupp!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att ni kom ! :)

Vi måste skärpa oss nu ! Måste ses mer !

Jag hör av mig i helgen gumman !



Pussar och kramar <3

2010-11-03 @ 22:24:45
Postat av: Mikaela

Ja vi får skärpa till oss=P



Puss gumman

2010-11-05 @ 07:46:28
URL: http://miikkisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0