Nu är han äntligen hemma....

Min symaskin som ja bara va tvungen att beställa, tyvärr kan ja varken sy eller har några mönster på kläder så ja måste nog klura vidare lite på hur det här ska gå till.
Inte nog med att jag köpt en symaskin, så råkade ja köpa tyg här i stan med, svindyrt!
Så nu när jag ska börja min sy "karriär" tror ja inte det kommer bli så mycket uppdatering här till en början, blir nog mest att jag sitter i köket och svär:)

I morgon ska jag slita mig i från köket för då blir det en tripp till linköping med min mor, lite julklappar ska inhandlas och sen måste jag hitta en likadan overall till Nikita som jag köpt till Ninja. Håller tummar och tår för att den finns i linköping!

Lite bilder...


Nikita


Smygstart med pynt


Mys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0