Jag måste vara sjuk

Ja det måste vara något allvarligt fel på mig, tanken slog mig precis att jag inte var inne på Facebook igår.
Inte vad jag kommer ihåg i alla fall!? haha helt sjukt, jag är annars inloggad på den där skitsidan dygnet runt.
Så den enda förklaringen är väl att jag drabbats av någon sjukdom som gör att jag glömmer bort FB. Skönt det!

Sitter och väntar på att Madde och Nova ska bli klar på bvc, sen ska vi ut och gå.
Ska bli riktigt skönt att komma ut några timmar idag igen.
I eftermiddag vet jag inte va som händer, men jag ska försöka tvinga morsan att gå några km i hagen.

Nu fix!

Kommentarer
Postat av: Johanna - mamma till Leia

sv: tack så mke :)

2010-11-03 @ 07:09:58
URL: http://johannaostblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0