Skit filmer

Tanken var att jag skulle vara på stan nu, men kom visst inte så långt! Får se om ja tar en snabbis senare, måste köpa present till Jolines dagis kompis som ska ha lite party i morgon.
Tycker det är svårt att veta vad man ska köpa till andra barn?

Igår valde min kära karl film för kvällen(som vanligt), det blev Scott Pilgrim vs. the world. Ja vad säger man? efter 15 minuter kollade jag för första gången hur lång tid det hade gått av filmen och efter en timme gav jag upp den.
Hade nog inte klarat av att plågas dom resternade 40 minuterna.

Min lista på riktigt dåliga filmer kan göras väldigt lång, men det finns TVÅ som man måste vara riktigt störd för att tycka om;



&




Se dom inte!!!



Kommentarer
Postat av: Mikael

Se dom! Svinbra filmer! :D

2010-12-03 @ 15:12:55
URL: http://nufan.webblogg.se/
Postat av: Malin - Mamma till Alice & Lowe

Dom ska jag inte se ;)

2010-12-04 @ 12:50:34
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0