Onsdag

Dom senaste dagarna har jag inte hunnit uppdatera bloggen allt för mycket, har haft fullt upp med att fixa julklappar och sånt skoj. Tror jag hunnit va på stan ungefär 71100 gånger dom senaste dagarna, men man hittar inte riktigt det man ska ha, sen blir man alltid stressad när det är mycket folk och då ger man upp shoppandet!
Men äntligen börjar ja se ett slut på shoppingen, nu är det bara julmaten som ska inhandlas och det tar vi ikväll!

I måndags va Emelie här och gav lite julklappar till dom små, hur fina kläder som helst fick dom. Lite stora men det dröjer nog inte länge innan dom växer i det:) Så tack så mycket!
Hann även med några timmar på stan med mor efter det.

Tisdag morgon stressade jag,Angelica och barnen iväg till stan. Vi va (nästan) så tidiga så att vi fick hänga på låsen innan dom öppnade;) Ne inte riktigt så illa men straxt efter 10 va vi där och kollade in realisationen på H&M.
Framåt kvällen bar det av till Cissi för att fira lite jul, vi åt gott och hade det trevligt, fram tills det va dags att åka hem med alla övertrötta barn.

Nu väntar jag på att Micke ska komma hem så att jag kan ta mig till maxi för andra gången idag.


Byxorna från Emelie.(Joline fick ett par men dom har jag ingen bild på.)


Ninja.


Nikita.

Kommentarer
Postat av: Mikael

Sötknoppar!

2010-12-22 @ 20:17:29
URL: http://nufan.webblogg.se/
Postat av: Angelica

Fina bilder på sötnosarna :)



Snart kommer det ännu mer realisation på stan då jävlar ;)

Undra förresten om bilnyckeln kom till rätta? :P



Puss!

2010-12-22 @ 20:29:32
URL: http://angiiesblogg.blogg.se/
Postat av: Angelica

sv;

ja men det gjorde ju det ;) trots att man ser blöjan lite, skitsamma ;)

blev du sugen på skjortan till dina med? fanns det fler :O



hihi, jaaa det får bli hon som är tomte iår hihi ;)

lika bra, slipper hon skrämma sig själv förhoppningsvis hahah=)



PUSS! <3

2010-12-22 @ 21:47:08
URL: http://angiiesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0